Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Nestle hakkab müüma taimset muna ja krevette, üritades saada kasu veganluse kasvust

Copy
Nestle logo.
Nestle logo. Foto: DENIS BALIBOUSE

Nestle toob turule munade ja krevettide taimseid asendajaid, mis peegeldavad täpselt originaalide maitset, toiteväärtust ja omadusi, teatas toidugrupp kolmapäeval, laiendades sellega oma valikut kiiresti kasvaval vegan-turul.

Munaasendaja, mis kannab Euroopas Garden Gourmet vEGGie kaubamärki, sisaldab sojavalke ja oomega-3-rasvhappeid. Sellega saab valmistada munahüüvet, kasutada omletis või koogi ja küpsiste koostisosana teatas Nestle Reutersi vahendusel.

Vegan-krevetid, mille nimeks on Vrimp, on jätkuks eelmisel aastal turule toodud tuunikala aseainele. Vrimp ja vEGGie tulevad esialgu piiratud mahus turule mõnel Euroopa turul, sealhulgas Šveitsis.

Nestle tehnoloogiajuht Stefan Palzer ütles, et Nestle töötas uued tooted välja vähem kui aastaga, kasutades näiteks oma taimeteaduslikke teadmisi, et luua hernevalk, millel ei ole kaunvilja maitset. «Me tahame olla võimalikult lähedal loomsetele versioonidele, sest siis on inimestel palju lihtsam sellistele toodetele üle minna,» ütles ta intervjuus.

Tegevjuht Mark Schneider ütles, et Šveitsi ettevõtte vegantoodete, näiteks taimepõhiste burgerite ja vorstide müük kasvab kahekohalise arvu võrra. «See ei piirdu ka ühe kindla vanuserühma või demograafilise rühmaga,» ütles ta Londonis ajakirjanikele. «See on tõesti muutumas peavooluks ja laiapõhjaliseks.»

Eelmisel aastal moodustasid taimsed tooted Nestle'i müügist vaid 200 miljonit Šveitsi franki (187 miljonit eurot), mis on vaid väike osa ettevõtte 84 miljardi frangi suurusest kogumüügist.

Märksõnad

Tagasi üles