Lennufirmad lubavad hakata reisijate ees kohustusi lunastama

Merike Lees
Copy
Wizz Air oli üks 16 diskussiooni kaasatud lennufirmast, kes aga koos Iberiaga vautšerite hüvitamise punktiga ei nõustunud.
Wizz Air oli üks 16 diskussiooni kaasatud lennufirmast, kes aga koos Iberiaga vautšerite hüvitamise punktiga ei nõustunud. Foto: Ernesta Čičiurkaitė

16 suurt Euroopa lennuettevõtet võtsid eelmisel nädalal kohustuse hakata hüvitama ärajäänud lende ja maksma välja ühepoolselt peale surutud vautšereid, mida on klientidele hüvitiseks jagatud.

Euroopa Tarbijate Organisatsioon (BEUC) ja selle 11 liiget esitasid mullu juulis kaebuse lennureisijate õiguste süstemaatiliste rikkumiste kohta 2020. aasta esimeses pooles lahvatanud koroonakriisi ajal.

Euroopa Komisjoni ja tarbijakaitse koostööasutuste võrgustiku (CPC) uurimise tulemusel võtsid 16 Euroopa suurt lennuettevõtet kohustuse parandada oma lendude tühistamis- ja hüvitamispoliitikaid. Samuti lubasid nad olla tarbijatele nende õiguste osas läbipaistvamad, võtta ennetavalt ühendust tarbijatega, kes olid sunnitud tühistatud lendude eest vautšereid vastu võtma (kohustus, millest Wizzair ja Iberia keeldusid), ning teavitada neid oma õigusest saada nende eest raha tagasi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles