Ekspress Meedia kolmekordistas mullu kasumi

BNS
Copy
Ekspress Grupi tuntumateks kaubamärkideks Eestis on Delfi, Eesti Ekspress ja Õhtuleht.
Ekspress Grupi tuntumateks kaubamärkideks Eestis on Delfi, Eesti Ekspress ja Õhtuleht. Foto: Tairo Lutter

Ekspress Grupp kontserni kuuluv tütarettevõtte AS Ekspress Meedia kasum kasvas mullu 308 587 eurolt 1,4 miljoni euroni ehk pea 353 protsenti.

Ettevõtte käive langes aga 3,3 protsenti ligikaudu 23 miljonile eurole. Tegevusalade lõikes teenis ettevõte enim müügitulu ajakirjade ja raamatute segmendist, mis kasvas 9,8 protsenti 11,2 miljoni euroni. Teine suurim tuluallikas oli reklaam, mis kahanes aastaga 14 protsenti 10,8 miljonile eurole, selgub majandusaasta aruandest.

Ettevõtte sõnul kasvasid digitellimused mullu oodatust kiiremini ning veebireklaamis saavutati aasta teises pooles rekordilised tulemused. Tugevat negatiivset mõju avaldas pandeemia trükireklaami ja elamusturunduse turul, samas trükitoodete levitulud püsisid stabiilsed.

Koroonakriis põhjustas aasta esimeses pooles küll reklaamitulude languse, kuid aasta teises pooles pöördus see taas kasvule. Ettevõte digitulud ulatusid ligi 44 protsendini kogutuludest.

Töötajate keskmine arv kahanes mullu 12 inimese võrra 336 peale. Tööjõukulud kahanesid 1 protsendi võrra 11,8 miljonile eurole.

2021. aastal jätkab ettevõte investeeringute programmi portaalide arendamiseks, et ühtlustada erinevate keskkondade tehnoloogilisi lahendusi ja muuta nende disain moodsamaks.

Elamusturunduse ja ürituste korraldamisel on plaanis keskenduda aasta esimesel poolel hübriidformaatidele, kuna laialt levinud koroonaviiruse tingimustes ei ole siis massiüritused veel võimalikud. Aasta teisel poolel on plaanis jätkata juba ka suuremate siseruumides toimuvate üritustega.

Ekspress Meedia emafirma Ekspress Grupp kuulub Hans H. Luigele.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles