Geenius Meedia kasvatas käivet ja kaotas kasumit

BNS
Copy
Henrik Roonemaa
Henrik Roonemaa Foto: Peeter Langovits

Geenius Meedia OÜ müügitulu kasvas möödunud majandusaastal 2019. aastaga võrreldes üle 26,2 protsendi ligi 1,6 miljonit euroni, ent kasum vähenes sealjuures aastaga 20,4 protsenti 76 293 eurole.

100 protsenti müügitulust teeniti reklaami vahendamise eest meedias, selgus ettevõtte majandusaasta aruandest.

Geenius Meedia OÜ juhtkond tõi aruandes välja, et peamiselt tegeleti möödunud aastal oma digiportaali haldamisega ning tegevusega samas valdkonnas plaanitakse jätkata ka tänavu.

Täistööajale taandatuna oli ettevõttes 2020. aastal keskmiselt 30 töötajat, 13 võrra enam kui aasta varem. Sealjuures kasvasid tööjõukulud tunamulluselt 332 421 eurolt mullu 637 663 euroni.

Bilansipäeva seisuga oli Geenius Meedial 204 197 eurot jaotamata kasumit. Ettevõtte suurima osalusega tegelikud kasusaajad on Creditinfo andmeil Siim Saidla ja Henrik Roonemaa, mõlemad 49 protsendiga.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles