Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Tühjast korterist helistati tasulisele numbrile

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Foto: Eda Meresmaa/Õhtuleht

Elionilt detsembrikuu arve saanud kuressaarlane Nadežda avastas, et jõulude ajal, mil ta viibis Riias tütre juures, oli arve järgi tema telefonilt kaks korda helistatud tasulisele numbrile.


Üle 40 aasta Kuressaares üksi elav proua läks Riiga tütrele külla 18. detsembril ning tuli koju tagasi 29. detsembril, kirjutab Oma Saar.

Kui ta jaanuaris detsembrikuu telefoniarve sai, oli seal kõik õige peale summa 31.30, mis märgitud kahe 900-seeria numbrile tehtud kõne eest.

Kõned olla tehtud 24. detsembril ning juurde on märgitud teenus Call TV, mille kohta proual pole aimugi, mida see endast kujutab.

Elion kontrollis järgi, et tegemist ei ole Elioni eksitusega, vaid proua telefonilt on sel ajavahemikul tõesti Call TV numbrile kaks korda helistatud. Elioni avalike suhete juht Lilian Viirma ütles, et proual tuleb arve siiski ära maksta, sest korteris viibiti ning telefoni kasutati.

Korteris vastas keegi telefonile

Täna teatas Elion Postimees.ee'le, et klient põhjendab oma soovi arve vaidlustada kodus mitteviibimisega. «Selgus, et vahemikus 14.12-28.12 on antud numbrile sisse helistatud kolmel korral ning kõned on registreeritud ehk need on vastu võetud. Seega viibiti sel perioodil siiski korteris, kuigi kliendi sõnul viibis ta sel perioodil Lätis,» teatas Viirma Postimees.ee'le.

Ta lisas, et juhtum on ka Elioni seisukohalt kurioosne ning abistame igati nii klienti kui ka politseid, et asjasse selgust tuua.

Naise kinnitusel pole kellelgi ta korteri võtmeid ning ta ei tea, et midagi oleks kaduma läinud. Ta pöördus politseisse, mis uurib, kas keegi teine pääseb veel naise koju, muud politsei hetkel teha ei saa.

Tagasi üles