Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto

Luminori teenuste kasutamine oli taas häiritud

Luminor panga kontor Viljandis FOTO: Marko Saarm / Sakala

Luminori interneti- ja mobiilipanga kasutamisel esines täna taas tõrkeid. Ettevõtte teatel lahendati probleemid pärastlõunal.

Luminor teatas septembri alguses, et süsteemiuuenduste tõttu ei saa nende internetipanka ja mobiiliäppi kasutada 10. septembri õhtust 11. septembri pärastlõunani. Postimehele saadetud vihjete põhjal pole aga teenuseid korralikult käima saadud tänaseni.

«Luminor keerab ilma igasuguse teavituseta oma pangateenused kinni. Veebipank on mitu nädalat tõrkunud ning seda ei saa kasutada alates tänasest. Kui hommikul oli võimalik veel klienditoega ühendust saada, siis praeguseks (kell 12.20) on nad oma kõnekeskuse sulgenud (arvatavasti päringute tulva all). Seejuures nad ei teavita kliente toimuvast ega ütle, millal asjad lahenevad,» kirjutas pahane klient Postimehele.

Luminori pressiesindaja Karel Hanni möönis, et viimased kümme päeva on olnud häireid teenuste kasutamisel. «Veidi üle nädala tagasi viisime oma digikanalites läbi vajalikud uuendused. Paraku kogesid osad kliendid pärast uuendusi internetipanga kasutamisel tõrkeid, mis nõudsid internetibrauseri vahemälu puhastamist ja mõnel juhul mobiilirakenduse uuesti installeerimist. See olukord sai eelmisel nädalal lahendatud.»

Pressiesindaja sõnul tabas täna Luminori uus probleem.

«Täna ilmnesid tõrked meie interneti- ja mobiilipanga töös uuesti ning kinnitame, et teeme kõik selleks, et need esimesel võimalusel lahendada. Palume siiralt oma klientide ees vabandust.»

Kell 15.25 teatas Luminor, et tõrked on kõrvaldatud. «Interneti- ja mobiilipanga töö on täielikult taastatud. Siiski anname teada, et kahjustatud sidekaablist põhjustatud üldise rikke tõttu on meie kõnekeskuse ja klienditeeninduse töö hetkel häiritud.»

Tagasi üles
Back