Rõivatootja Baltika tõi reedel esimest korda müüki uuenenud naiste rõivabrändi Ivo Nikkolo esimese täiskollektsiooni ning viis sellega lõpule tähtsa etapi ettevõtte äristrateegias – minna täielikult üle ühe kaubamärgi arendamisele.
Baltika valmistub uuenenud naisterõivaste brändi toel tuhast tõusma
Baltika juhatuse esimehe Flavio Perini sõnul on alates finantsilise stabiilsuse kindlustamisest eelmisel aastal olnud ettevõte fokuseeritud uuenenud Ivo Nikkolo brändi ja rõivakollektsiooni edukale algusele. «Me nägime juba kevadisest üleminekukollektsiooni klientide tagasisidest ja müüginumbritest, et meie valitud strateegia on ennast õigustanud ning ettevõte astub samm-sammult lähemale oma pikemaajaliste kasvueesmärkide täitmisele,» ütles Perini.
«Järgmised sammud panevad veelgi suuremat rõhku e-kaubanduse arendamisele ja alates järgmisest aastast füüsiliste poodide võrgustiku uuele kontseptsioonile üleviimisele Eestis, Lätis ja Leedus, et juba 2023. aastaks olla valmis laienemiseks uutele välisturgudele,» rääkis Perini.
Uuenenud Ivo Nikkolo kollektsioon pakub naisele lihtsaid rõivaid ja aksessuaare, mida saab muretult kombineerida, luues kaasaegse välimuse ilma suurema pingutuseta. «Meie disainikäekiri on kaasaegselt naiselik. Selle saavutame tänu mõtestatud materjalide valikule. Eelistame kangaid, mis langeks seljas hästi ning looks seeläbi sensuaalse silueti. Pehmelt naiselik stiil on samal ajal kandjale ka mugav,» selgitas Ivo Nikkolo brändi peadisainer ja disainikäekirja juht Margot Vaaderpass.
Baltika Grupp loob moekollektsioone, opereerib jaekette ja tegutseb aktiivselt kogu Baltikumis. Baltika on keskendunud Ivo Nikkolo naisterõivaste brändi arendamisele, et pakkuda naiselikku kõrgkvaliteedilist moodi Kesk- ja Ida-Euroopa turgudel.
Baltika müüs eelmise aasta lõpus Montoni kaubamärgi kasutamise õigused Euroopas Hiina rõivatootjale Shenzhen Maiteng International Apparel Co.Ltd ning on ühtlasi lõpetanud meesterõivaste brändi Baltman tegevuse.