Ka Eestis tegutseva Leedu rõivamüüja Apranga jaekäive tõusis augustis aastavõrdluses 24,9 protsenti 27,9 miljoni euroni, Eestis tõusis jaemüük samal ajal 8,4 protsenti.
Apranga jaemüük tõusis augustis pea veerendi võrra
Ühtlasi tõusis augustis ettevõte jaemüük aastavõrdluses ka teistes Balti riikides – Leedus 34 protsenti ja Lätis 15,1 protsenti, teatas rõivamüüja börsile.
Tänavu esimese kaheksa kuuga kasvas grupi jaekäive 2,4 protsenti 131,5 miljoni euroni. Samal perioodil kasvas jaemüük Leedus 11,7 protsenti ning Eestis 1,1 protsenti. Lätis kahanes jaemüük 18,1 protsendi võrra.
Grupil on praeguse seisuga 173 kauplust, millest 101 asuvad Leedus, 47 Lätis ja 25 Eestis. Kaupluste pindala on 92 000 ruutmeetrit, mida on 1,5 protsendi võrra vähem kui aasta tagasi.
Apranga müüb lisaks omatoodangule ka Zara, Emporio Armani, Burberry, Hugo Bossi, Aldo, Armani Jeansi, Bershka, Karen Milleni, Mango, Marella, Massimo Dutti, Nude'i, Promodi, Pull & Beari ja Stradivariuse tooteid.