26. augustil avatakse Tartu sillakaartest inspireeritud Emajõe uus raudteesild, mis on ainulaadne Eesti Raudtee taristul. Selle punane teraskonstruktsioon sisaldab 70 meetri pikkust ava ning silla kogumass on ligi 350 tonni.
Emajõe 4,9-miljoniline raudteesild avatakse rongidele nädala pärast
Paar päeva enne silla avamist rongidele, alates 23. augustist, algavad Emajõe raudteesilla ja õgvenduse ehitustööd, mille käigus liidetakse uus rööbastee õgvenduse lõik olemasoleva rööbasteega. Ehitustööde toimumise ajal on rongiliiklus Tabivere ja Tartu vahel asendatud bussidega, Tartust saab jätkata sõitu juba rongiga.
Uus trass loob eeldused kiiruste tõstmiseks Tallinna ja Tartu vahel liikuvatele rongidele, teatas Eesti Raudtee.
«Ehitus on kulgenud plaanipäraselt ning olemegi jõudnud faasi, kus peale ehituslike tööde jaoks mõeldud 72-tunnist liikluskatkestust rongiliikluses, on võimalik lubada rongid täiesti uuele Emajõe sillale,» kommenteeris Eesti Raudtee rajatiste ehitusosakonna juhataja Kertu Arumetsa.
Ehitustööd läksid maksma 4,85 miljonit eurot ja neid teostas AS TREV-2 Grupp.