Eesti Post tellib 400 000 euro eest uue reklaamistrateegia

BNS
Copy
Omniva pakiautomaat.
Omniva pakiautomaat. Foto: Elmo Riig

Pandeemia ajal taas kasumisse jõudnud Eesti Post otsib uut reklaamiparterit. Omniva kaubamärki kasutav riiklik logistikafirma kuulutas välja riigihanke loovagentuuri teenuste tellimiseks, hanke eeldatav maksumus on 400 000 eurot.

Hanke eesmärgiks on leida kompetentne loovagentuur, kelle ülesandeks on Ominva reklaamistrateegia väljatöötamine, loovkontseptsioonid, kampaaniaideed ning müügitoetus- ja turundustegevuste väljapakkumine ning nende teostus, selgub hanketeatest.

Hankeleping soovitakse sõlmida kaheks aastaks. Pakkumusi saab esitada 20. septembri hommikuni.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles