Hilinemiste pärast Finnairilt kompensatsiooni nõudnud reisijad pidid kinni maksma lennufirma hiiglaslikud õigusabiarved. Tarbijakaitse oli andnud küll soovituse, et Finnair peab reisijaile valuraha tasuma. Ka hagi sisse anda aidanud Rootsi firma tõotas, et kui kohus hüvitist ei määra, ei kaasne kaebamisega mingeid kulusid.
Tellijale
Finnairilt kahjutasu nõudnud pidid kinni maksma lennufirma hiiglaslikud õigusabiarved (2)
Väntsutused said alguse jaanuaris 2016, mil Finnair oli äsja kasutusse võtnud esimesed Airbus 350 lennukid. Paraku kimbutasid uusi liinilennukeid algul tehnilised probleemid.
Veebikeskkond The Australian Frequent Flyer kajastab kahe reisija kaasusi, kus ühes jõudis pseudonüümi nicnet kasutav reisija koos perega Shanghaisse kuuetunnise hilinemisega Finnairi lennuki piduririkke tõttu, teises jäi pseudonüümi SandyS taha varjunu aga Finnairi lennu hilinemise tõttu maha järgnevast Bangkok-Sydney lennust ning kaotas muude ebamugavuste kõrval 80 000 Qantase püsilendajapunkti, mida ta oli kasutanud reisi upgrade’imiseks äriklassi.