Pandeemia tingimustes saavutasid edu need jaeketid, kes suutsid kõige kiiremini ja paindlikumalt reageerida uutele väljakutsetele e-kaubanduse valdkonnas. Kaupade kojutoomise teenus on kaupmeestele aga vähekasumlik ning klientidel tuleb selle eest tulevikus ilmselt rohkem maksma hakata. Samas tiheneb konkurents kauplejate ridades, mis tõotab klientidele paremaid hindu ja suuremat valikut.
Tellijale
Konkurents ja hinnasõda teravneb jaekaubanduses lähiaastatel veelgi
Coop hoidis eelmisel aastal Eesti toidu- ja esmatarbekaupade turul jätkuvalt liidripositsiooni ning kasvatas oma turuosa 24,5 protsendini. Nende jaekaubanduse netokäive oli 697,7 miljonit eurot, mis ületas 2019. aastat 10,7 protsendi võrra. Kasum langes 25,6 protsenti 3,1 miljonile eurole.