Google hindas ERMi reklaami roppuseks (9)

PM Majandus
Copy
ERMi koguperenäituse foto.
ERMi koguperenäituse foto. Foto: Erakogu/ ERM

ERMi katse Google keskkonnas kogu perele mõeldud muuseumi muinasjutunäitust «Elas kord...» reklaamida põrkus otsingumootori eeskirjade rikkumisele, kirjutab Eesti Rahva Muuseumi (ERM) direktor Alar Karis Facebookis. 

«Nimelt selgus, et näitusel olevatest seentest tehtud pildid on seksuaalse sisuga ja mõeldud ainult täiskasvanutele vaatamiseks ning selline vulgaarsus pole kohe kuidagi lubatud,» kirjutab Karis. Tema sõnul tuli pildid asendada sündsamatega. 

«Kuid näitusel saab seeni jätkuvalt koos lastega vaadata ja nende all istudes muinasjutte kuulata,» lisab ta. 

Muinasjutunäitus «Elas kord…» on ERMi vahetuvate näituste saalis alates 8. veebruarist 2020 kuni 2021. aasta suve lõpuni.

Mida põnevat näitus pakub? Eelkõige pakub see äratundmisrõõmu, noorematele aga palju avastamist ja kohtumisi muinasjututegelastega. Avaneb terve fantaasiamaailm. Saame teada, kuidas muinasjutud on aja jooksul muutunud ja kuuleme muidugi palju põnevaid muinasjutte, kõlab näituse kirjeldus ERMi kodulehel. 

Kommentaarid (9)
Copy

Märksõnad

Tagasi üles