Konkurendid Prisma algatatud hinnalangetusega kaasa ei lähe

Emily Bollverk
, Tarbija toimetaja
Copy
Ostukorv.
Ostukorv. Foto: Andres Teiss

Eelmisel nädalal teatas Prisma enam kui kolmesaja toidukauba hinna langetusest. Tegemist ei ole kampaania, vaid püsiva hinnakonjunktuuriga, mille eesmärk on kindlustada turu odavaim toidukorv. Prisma konkurendid ei lase end sellest aga mõjutada.

Rimi esindaja Katrin Batsi sõnul on toiduhinnad Eestis alati fookuses eelkõige väga tugeva konkurentsi tõttu. Tema ütlust mööda Prisma turunduskampaania nende plaaneeritud tegevusi ei mõjuta.

Selveri turundusjuhi Triin Kaare sõnul on tegemist vaid regulaarse kampaaniaga. «Igal jaeketil on omad regulaarsed teavitused ja kampaaniad, Prismal on see pealkirjaga Odavdasime hindu, Selveril Laadapäevad või Nädala parimad pakkumised. Kui nii võtta, siis Selver alandab samuti pidevalt tuhandete toodete hindu,» sõnas ta. Püsivaid hinnalangetusi ei ole ka teistes jaekettides oodata. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles