Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto

Konkurendid Prisma algatatud hinnalangetusega kaasa ei lähe

Ostukorv. FOTO: Andres Teiss

Eelmisel nädalal teatas Prisma enam kui kolmesaja toidukauba hinna langetusest. Tegemist ei ole kampaania, vaid püsiva hinnakonjunktuuriga, mille eesmärk on kindlustada turu odavaim toidukorv. Prisma konkurendid ei lase end sellest aga mõjutada.

Artikkel on kuulatav
digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Rimi esindaja Katrin Batsi sõnul on toiduhinnad Eestis alati fookuses eelkõige väga tugeva konkurentsi tõttu. Tema ütlust mööda Prisma turunduskampaania nende plaaneeritud tegevusi ei mõjuta.

Selveri turundusjuhi Triin Kaare sõnul on tegemist vaid regulaarse kampaaniaga. «Igal jaeketil on omad regulaarsed teavitused ja kampaaniad, Prismal on see pealkirjaga Odavdasime hindu, Selveril Laadapäevad või Nädala parimad pakkumised. Kui nii võtta, siis Selver alandab samuti pidevalt tuhandete toodete hindu,» sõnas ta. Püsivaid hinnalangetusi ei ole ka teistes jaekettides oodata. 

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada
Tagasi üles
Back