Tööandjad meelitavad töötajaid tasuta toiduga tööle tagasi

Merike Lees
Copy
Toit muutub töökohal järjest olulisemaks motivaatoriks.
Toit muutub töökohal järjest olulisemaks motivaatoriks. Foto: ANDY RAIN/EPA/Scanpix

Paljud tuntud ettevõtted alates Goldman Sachs`ist ja lõpetades Havasega usuvad, et tee töötajate südamesse käib kõhu kaudu ja tasuta toiduga saab nad taas kontorisse meelitada.

Goldman Sachsi tasuta hommiku- ja lõunasöök ning jäätis on osa meetmetest, millega ettevõte püüab veenda oma Londonis, Hongkongi ja New Yorkis asuvaid töötajaid tulema taas tööle. Paljud neist on kodus töötanud juba alates pandeemia algusest möödunud aasta kevadel. Neil lubatakse eineid nautida isegi Plumtree Court'i haljastatud katuseaias, mis oli varem reserveeritud vaid klientidele ja kuninglikele külalistele, kirjutas Bloomberg.

«Toit mängib kontorielus varasemast palju olulisemat osa ja ettevõtted kasutavad seda töötajate käitumise mõjutamiseks,» ütles Suurbritannia ja Iirimaa toitlustusettevõtte Compass Group tegevdirektor Robin Mills. «Oleme nüüd täielikult osa ettevõtete taasavamisprogrammist ja uuest maailmast, kus tööandjad mõtlevad, kuidas inimesi tagasi tuua.»

Tagasi üles