Kui üldjuhul on iga alanud aasta algul kaubanduses pigem vaiksem periood, siis tänavu talvel ja kevadel oli e-kaubanduse maht teavitussõnumite arvu järgi hinnates mitmekordse kasvuga.
Eriolukord mitmekordistas e-kaubanduse müüki
E-kaubanduse järsk tõus aasta algul pani Elisa ärikliendid rekordiliselt SMS-sõnumeid saatma ja terve eelmise aasta maht ületati juba esimese seitsme kuuga. Kokku on tänavu äriklientide poolt kasutatava grupi SMS-teenusega saadetud 58 miljonit sõnumit.
Elisa ärikliendi müügi- ja teenindusvaldkonna juht Jürgen Jalakas sõnas, et e-kaubanduse kasv mõjutas oluliselt posti- ja kulleriteenuseid.
«Näiteks Omniva poolsed SMS-sõnumid pakkide saabumise kohta tõid kaasa olulise kasvu sõnumite saatmises ning seda nii Eesti, Läti kui ka Leedu turul. Kui möödunud aastal edastati kokku ligikaudu 55 miljonit sõnumit, siis tänavu on Elisa äriklientide poolt seitsme kuuga saadetud juba 5,5% enam ehk 58 miljonit sõnumit,» rääkis Jalakas.
Tema hinnangul tuleb ka tänavu e-kaubanduses väga tugev aasta. «Kolmas laine on juba alanud ning ees on veel kooliaasta algus, must reede, jõulud ning aastavahetus, mil inimesed tellivad tavapärasest rohkem kaupu e-kaubamajadest või välismaa netipoodidest. Seda kinnitab ka statistika möödunud aasta ärikliendisõnumitest, kus on selget tõusu näha alates septembrist.»
Elisa vahendab teenuseid mitmetele posti- ja kullerfirmadele ja võimaldab saata suuremates kogustes sõnumeid kõikide Eesti operaatorvõrkude klientidele.