Öisest andmebaasirikkest oli mõjutatud ligi 170 Tallinna kauplust, kes kasutavad Erply tarkvara. Kuigi süsteem on esialgu taastunud, tasub lähiajaks varuda ka sularaha.
Ligi 170 kaupluses ei saanud süsteemivea tõttu pangakaardiga maksta
Mõjutatud kauplusteks olid pigem pealinna väikekauplused, näiteks Zelluloosi paberipood. Suuremaid toidupoekette tõrge ei mõjutanud.
«Ühes andmebaasi klastris, mis teenindab ligi 170 klienti, toimus öösel rike ja süsteemi taastamise käigus tuli ette ootamatusi,» kirjeldas Erply juht Kristjan Hiiemaa, kelle kinnitusel tegeletakse praegu süsteemi taastamisega ja suheldakse klientidega.
Hiiemaa sõnas, et ettevõte teeb kõik selleks, et olukord kiiresti laabuks. «Aastaid oleme pakkunud sajaprotsendilist kättesaadavust, kuid eks kahjuks vahepeal juhtub,» nentis ta.
Kuigi Postimehele saadetud vihje kohaselt loobus mitu kauplust klientide teenindamisest, kinnitab Hiiemaa, et sularahamakseid saab sellises olukorras vastu võtta. Küll aga tasub arvestada sellega, et ostu eest pole võimalik kohe arvet saada.