Tarbija pahandab: keefiripakk uputas kogu koti sisu, kes selle kompenseerib? (1)

Tarbija24
Copy
Keefir.
Keefir. Foto: Lugeja foto

Postimehe lugeja ostis Solarise keskuse toidupoest erinevaid kaupu. Koju jõudes selgus, et Tere keefiri lekkinud pakend on koti sisu üle ujutanud ning lisaks ebameeldivale üllatusele ja koristusprotsessile oli ka osa kaupa tarvitamiskõlbmatu.

«Hügieenitampoonid olid rikutud, vaatama sellele, et papist pakendis olid nad kiles. Tomatilt oli vedelikus leotatud liimi võimatu ära saada,» kirjeldas lugeja. 

Lähemal uurimisel selgus, et kurja juureks osutunud keeratava korgiga keefiripakk lekkis korgi ning pakendi vahelt. «Kes sellisel juhul vastutab? Kas tarbijal on õigus saada kompensatsiooni?» küsib lugeja.

Keefir.
Keefir. Foto: Lugeja foto

Solarise toidupood kuulub Selverile. Selveri turundusjuht Triin Kaare tõdes, et üldjuhul on tooted, mille klient on ostunud ning endale ise ära pakkinud, tema enda vastutusel. 

Mis tahes hilisema probleemi ilmnemisel tuleks pöörduda kauplusesse kas ise tagasi või võtta kauplusega muul moel ühendust. Nii on kauplusele suureks abiks, kui nad saavad näha toodet, millega probleem tekkis.

«Kui tegemist on praakpakendiga, siis jah, klient saab selle toote eest ja ka muu rikutud kauba eest raha tagasi küsida,» lausus Kaare. «Olenevalt kahju suurusest oleme tootja pakendist tekkinud probleemi lahendamise mõnikord suunanud edasi ka tootjale,» lisas ta. 

Keefiris leotatud hinnaetiketi liimiga tomat.
Keefiris leotatud hinnaetiketi liimiga tomat. Foto: Lugeja foto
Kommentaarid (1)
Copy

Märksõnad

Tagasi üles