Hermesi tulemus kinnitab luksuskaupade buumi

Romet Kreek
, majandusajakirjanik
Copy
Birkini käekotid tõid Hermes Internationalile hea tulemuse
Birkini käekotid tõid Hermes Internationalile hea tulemuse Foto: FACUNDO ARRIZABALAGA/EPA/Scanpix

Birkini käekottide tootja Hermes Internationali käive enam kui kahekordistus ja ületas pandeemiaeelse taseme.

Teise kvartali käive kasvas aastaga 127 protsenti, lüües analüütikute ootuseid. Sellega oli käive kolmandiku võrra kõrgem 2019. aasta teisest kvartalist, kirjutab Bloomberg.

Ettevõtte käive taastus kõikjal peale Prantsusmaa. Viimases sõltub luksuskaupade müük turistidest. Hermesi juht Axel Hermes ütles, et kompanii pole keskendunud käibele, vaid parima toote loomisele. Kvaliteedi tase on käsitööle omane, mitte tööstuslik.

Läinud aasta 81-protsendise tõusu järel on tänavu aktsia vähe liikunud. Ettevõtte turuväärtus ulatus 136 miljardi euroni. Ettevõtte kasum enam kui kolmekordistus, 1,72 miljardi euroni. Sellega ületati analüütikute 1,45 miljardi eurone ootus.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles