McDonald’s nautis klientide tagasitulekut: kallim menüü ei heidutanud koroonapiirangutest vabanenud inimesi

Romet Kreek
, majandusajakirjanik
Copy
See eine ei jätnud teises kvartalis tarbijaid külmaks enam kui 50 riigis
See eine ei jätnud teises kvartalis tarbijaid külmaks enam kui 50 riigis Foto: HILARY RUSS/REUTERS/SCANPIX

McDonald’si üleilmne käive ja kasum ületasid suurelt analüütikute ootuseid, kirjutas Reuters.

Burgerikett avas taas söögikohad ja rahvast oli murdu. Kiirtoiduketi vähemalt aasta aega tegutsenud söögikohtade käive kasvas üleilmselt aastaga 40,5 protsenti. Müük ületas juba teist kvartalit 2019. aasta ehk pandeemiaeelse aja taset. Analüütikud ootasid 39,81-protsendilist müügikasvu.

Lisaks uuele menüüle aitasid USAs müügikasvule kaasa suuremad tellimused. Kunded ei lasknud end häirida hinnatõusust. Samal ajal mõjusid negatiivselt kogu sektorile iseloomulik töökäte puudus ja kallimad toiduainete hinnad.

Ettevõtte teise kvartali käive kasvas aastaga 57 protsenti, 5,89 miljardi dollarini. Läinud aastal kukkuks müük 30 protsenti, sest koroonapiirangud sulgesid söögikohad.

Puhaskasum enam kui neljakordistus, 2,22 miljardi dollarini. Osa kulusid kõrvale jättes kasvas kasum aktsia kohta 2,37 dollarini, millega ületati analüütikute 2,11-dollariline ootus.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles