/nginx/o/2020/03/26/13027045t1hd929.jpg)
Lidli tellitud ja uuringufirma Norstat läbi viidud küsitluse kohaselt hindab 62 protsenti vastanud eestimaalastest toitu kalliks ja 13 protsenti väga kalliks; ainult protsent vastanutest peab toitu odavaks.
Lidli tellitud ja uuringufirma Norstat läbi viidud küsitluse kohaselt hindab 62 protsenti vastanud eestimaalastest toitu kalliks ja 13 protsenti väga kalliks; ainult protsent vastanutest peab toitu odavaks.
Kõige olulisemaks kriteeriumiks toidupoe valikul nimetasid küsitletud poe kvaliteeti: väga oluliseks peab seda 82 protsenti naistest ja 68 protsenti meestest.
Poe asukoht on oluline 76 protsendile vastanud naistest ning 62 protsendile meestest.
Tarbijad usuvad, et üldine hinnatõus Eestis jätkub.
Norstat viis Lidli tellimusel küsitluse läbi 1000 tööealise elaniku seas üle Eesti.