Päevatoimetaja:
Sander Silm

Coca-Cola tulemustest selgus Ronaldo tegelik mõju müüginumbritele

Copy
Cristiano Ronaldo soovitab Coca-Cola asemel tarbida vett.  FOTO:  Mike Blake /  Reuters /  Scanpix
Cristiano Ronaldo soovitab Coca-Cola asemel tarbida vett. FOTO: Mike Blake / Reuters / Scanpix Foto: MIKE BLAKE/Reuters/Scanpix

Coca-Cola finantsjuht ütles kolmapäeval, et juunis toimunud Euro 2020 pressikonverents, kus Portugali jalgpallur Cristiano Ronaldo eemaldas tema ette pandud kaks Coca-Cola limonaadipudelit, ei avaldanud otsest mõju nende müügile, vahendab Reuters.

Tervisefanaatikust Cristiano Ronaldo, kes ei armasta gaseeritud jooke, tõstis mängu järel pressikonverentsil karastusjookide asemel lauale pudelivee, lausudes: «Jooge vett!» Tema tegu ajas interneti ärevusse ja vähendas lühiajaliselt ettevõtte turuväärtust miljardite dollarite võrra.

Ettevõtte majandustulemustest aga selgub, et müüginumbritele see otsest mõju ei avaldanud.

«Nende partnerluste puhul tuleb vaadata pikemat perspektiivi. Alati tuleb ette sündmusi, mis ei pruugi minna sinu tahtmist mööda ning me lihtsalt tegeleme nendega ja haldame neid,» ütles Coca-Cola finantsjuht John Murphy intervjuus.

Karastusjookide tootja teatas kolmapäeval suurepärastest majandustulemustest ning tõstis kogu aasta müügi- ja kasumiprognoosi. Ettevõtte orgaaniline müügitulu kasvas 37%, kuna nõudlus jookide järele on pärast teatrite, restoranide ja staadionite taasavamist pandeemilisest madalseisust taastunud.

Tagasi üles