Eesti ettevõte üritab rahva pakiautomaadiusku vahetama panna (2)

Elina Liibak
Copy
Ülimalt õnnelik klient
Ülimalt õnnelik klient Foto: Raul Mee
  • Eesti on parimaid kohti uute lahenduste testimiseks
  • Hea toote alus on eelkõige kasutajakogemust lihtsustav disain

2020. aasta septembris hakkas ühes Viimsi garaažis kibe töö pihta. Elust enesest võetud probleemile tuli leida lahendus. Nimelt olid kaks meest tüdinud kodus kulleri ootamisest ja seega tuli ohjad enda kätte võtta ning tegutsema hakata. Kahest meeskonnaliikmest sai neli, siis üheksa, kaasati ligi miljon eurot, alustati testimisega, koliti kontorisse ja nüüd, kui möödunud on vähem kui aasta, on ettevõtte Parcelsea paigaldanud eestimaalaste kodudesse ligi 100 nutipostkasti.

Mis asi on nutipostkast?

«ParcelSea nutipostkast on sinu isiklik pakiautomaat, mille abil saad tellida kulleriga pakke ja toidukaupa koju ka siis, kui sind kodus ei ole. Nutipostkast koosneb kolmest erineva suurusega lahtrist ning mahutab üheaegselt erineva suurusega pakke, kirju ja kuni 5 toidukotti,» selgitab ettevõtte koduleht. Postkasti omanikul on personaalne kood, millega suletud kasti avada ja lisaks saab ta jagada unikaalse koodi kullerile, mille abil nüüd uue lahendusena saab pakke ka tagastada ja välja saata.

Nutipostkasti lahtrid on kõigile avatud, kuid kui kuller paneb midagi sinna sisse, saab lahtri avada ainult kasti omanik PIN-koodi või SMSiga.
Nutipostkasti lahtrid on kõigile avatud, kuid kui kuller paneb midagi sinna sisse, saab lahtri avada ainult kasti omanik PIN-koodi või SMSiga. Foto: Raul Mee
Kommentaarid (2)
Copy
Tagasi üles