Eesti ööklubid said ühise mobiilirakenduse

Brita-Maria Alas
, ajakirjanik
Copy
Club Hollywood, Tallinn. 30.08.2018. 
Nublu kontserdi eelne järjekord klubi ees. 

The Nublus concert, Queue to the club.
Foto: Madis Sinivee/Eesti Meedia
Club Hollywood, Tallinn. 30.08.2018. Nublu kontserdi eelne järjekord klubi ees. The Nublus concert, Queue to the club. Foto: Madis Sinivee/Eesti Meedia Foto: MADIS SINIVEE / EESTI MEEDIA/SCANPIX

Pärast pikalt kestnud koroonapiiranguid loodi Eesti suurematele ööklubidele terviklikku lahendust pakkuv mobiilirakendus Babash, mille abil saab jälgida toimuvat ja osta nii ürituste pileteid kui ka jooke ja sööke kohapeal. 

Samuti annab Babash kasutajale kiire ülevaate ümberkaudsetest meelelahutuskohtadest ja sündmustest. Rakendusega on liitunud teiste seas näiteks Vabank, Studio, Hollywood, Venus, Sveta baar ja Fotografiska. 

«Kontaktivaba järjekordadeta tellimine ja distantsi hoidmine on pandeemiajärgses maailmas määrava tähtsusega ning just seda Babash rakendus võimaldab,» kommenteeris üks rakenduse asutaja Andrei Stepin.

Foto mobiilirakendusest Babash
Foto mobiilirakendusest Babash Foto: Babash meeskond

Ühtlasi on lõpusirgel Babashi 100 000 euro suurune investeerimisring ühisrahastusplatvormil, mille järel kavatsetakse kasvatada oma kasutajaskonda ning laieneda välisturgudele.

«Investeerimisringi esimesed 90 000 eurot kogunesid rekordkiirusel paari nädala jooksul, mis tõestab Babashi ärimudeli toimimist. Eesti populaarseimate klubide liitumised on märk meelelahutustööstuse valmisolekust kontaktivaba veebipõhise teenindamise suunas liikumisest,» usub Stepin.

Olemasolev tarkvara äratatakse ellu

Hiljuti teatas Babash külaliste haldamise tarkvara GateMe ostust, mis on teinud võimalikuks meelelahutuskohtade uksel järjekordasid vältida. «Kui piletite ostmise, laudade broneerimise ja klubisisese teeninduse saime digitaliseeritud, siis GateMe võimaldab lõpuks ka meelelahutuskohadesse sissepääsemise digipileti alusel sujuvamaks muuta. Peale Babashiga liitumist pöördusid isegi mõned endised GateMe kliendid teenuse kasutamise juurde tagasi, kuna Babash pakub terviklikku lahendust,» selgitas Stepin.

Klubi Studio kasutas kõnealust tarkvara juba varem, kuid erilisi arendusi ei täheldanud. «See oli juba enne selline väga kindel ja vajalik tööriist ilma milleta ei saanud,» sõnas Studio juhataja Raimond Ummus. «Nüüd, kui keegi reaalselt seda arendab ja küsib tagasiside on emotsioonid läinud aina paremaks,» lisas ta. 

Rakendus on tänaseks räsitud meelelahutusasutustele hea abimees, kuid sellele tema hinnangul ainiti lootma ei tasu jääda. «Iga klubi peaks enda reklaamitöö ikka ise ära tegema, aga kui kliendibaas kasvab ja see rakendus muutub aina populaarsemaks siis kindlasti on sellel boonus ööelule,» usub Ummus. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles