Hollandi õlletootja reklaami järel hakkas Twitteris levima märksõna #BoycottHeineken.
Heineken avaldas vaktsiinisõbraliku reklaami, mis ajas vaktsiinivastased marru (1)
Heineken avaldas neljapäeval sotsiaalmeedias minutilise reklaami, milles näidati ööklubis tantsivaid ja rannas jooksvaid vanureid. Reklaam lõppes sõnumiga: «Öö kuulub vaktsineeritutele. Aeg nendega ühineda.»
Cheers to the vaccinated. Time to join them. #FreshBeginnings pic.twitter.com/uKeYOWKuEH
— Heineken (@Heineken) July 8, 2021
Reedeks oli Twitteris välja ilmunud rohkelt ärritunud kasutajaid, kes ähvardasid Heinekeni boikoteerida, kasutades selleks märksõna #BoycottHeineken. Paljud neist laadisid üles videod, kus nad avavad õlletootja õllepudeleid ja valavad neid protestiks oma kraanikausist alla. Mitmed teised kirjeldasid reklaami kui vaktsineerimispropagandat.
Reklaami eesmärk on «toetada hotelli- ja toitlustussektorit, et naaseda turvaliselt baaridesse ja restoranidesse, nii et me kõik saaksime taas koos olla,» ütles Heinekeni pressiesindaja oma avalduses. Reklaam kogus tuhandeid kommentaare, meeldimisi ja retweet'e ehk Heineken sai sisuliselt seda, mida ta tahtis: tähelepanu.
Bye bye to last of the @Heineken's in my fridge. Time well spent seeing Heineken go refresh parts of my house plumbing other beers cannot reach
— From the Desk of NikP@EL (@npuk1) July 8, 2021
Good riddance and cheers to #FreshBeginnings without @Heineken pic.twitter.com/MU0bEvR5D7
Maailma suuruselt teine õlletootja ühineb rohkete ettevõtetega, kes rakendavad reklaamikampaaniaid, et edendada vaktsineerimist. Paljud firmade tippjuhid on üha aktiivsemalt võitlemas vaktsiinivastaste hoiakutega, mis on levinud sellistes riikides, nagu USA, Prantsusmaa ja Venemaa. See kujutab endast ka ainulaadset ohtu nende kaubamärkide ärimudelitele, mis on üles ehitatud sotsiaalsele suhtlusele baarides, restoranides ja ööklubides.