Euromonitor International selgitas välja 2012. aasta kümme tarbimistrendi.
Vaata kümmet 2012. aasta tarbimistrendi
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Urbaniseerumine. Massiliselt linna kolivad inimesed võtavad omaks uue elustiili.
Tarbijaõigused. Protestid jätkuvad nii internetis kui füüsilises maailmas.
Do it yourself. Tarbijad ilmutavad valmisolekut ise oma heaolu juhtida.
Arenevate turgude tarbijad. Naudivad kulutamist ja turgudele lähedale kolimist.
Noored. Vanemast generatsioonist täiesti erinev ja raskesti prognoositav tarbijaskond.
Roheline mõtlemine. Ühendab endas kokkuhoidlikkuse ja jätkusuutlikkuse põhimõtted.
Reality kultuur.
Nutitelefonid. Jõuavad ka tarbijaskonna vaesema osani.
Kõrgtehnoloogia ühendamine rahuliku eluga.
Kaalujälgimine. Üha enam tarbijaid veendub, et me oleme see, mida sööme.