Koroonast tingitud raskete aegade tõttu poodide suletud oleku järel oli Zara ja teisi rahvusvaheliste kaubamärkide poode Baltikumis pidaval Leedu börsiettevõttel Apranga hea müügikasvuga kuu.
Eesti oli juunis Baltimaades Zara müüja pidur
Käive kasvas juunis aastaga 18,8 protsenti, 24,6 miljoni euroni. Müügikasvu juhtis Leedu 21,7 protsendiga, järgnes Läti 15,8 protsendiga ja sabas sörkis 12,7 protsendise müügi paranemisega Eesti.
Teise kvartali käibeks kujunes 55,7 miljonit eurot, mis tähendas aastaga 36,2 protsendist edenemist. Kvartali arvestuses kasvas Leedus müük 55,3 protsenti, Eestis 26,3 protsenti, kuid Lätis vähenes pool protsenti.
Kuna aasta algusest ulatus käive vaid 81,2 miljoni euroni, siis see näitab ilmekalt kui rängalt lõid rõivamüüki esimese kvartali koroonapiirangud. Aasta algusest oli kõige väiksem müügikadu Eestis, järgnes Leedu, kuid Lätis kukkus müük enam kui kolmandiku võrra (34,1 protsenti).
Apranga aktsia tõusis aastaga 17,7 protsenti ja see maksis täna Vilniuse börsil 2,03 eurot.