Kolmanda juuni hilisõhtul, kui ekspeditsioonilaev Admiral Bellingshausen ületas Põjamerd teekonnal Aalborgist Taanis Lerwickisse Shetlandil, kohtus laev ka valmimisjärgus maailma pikima merealuse kaabli North Sea Link paigaldajatega.
«Olin kaptenisillal tavapärases õhtuses vahetuses ja vahiülem tüürimees CJ Kask käskis vahimadrustel jälgida teisi laevu AIS ekraanil. Päike loojus ja binokliga olid selgelt nähtavad ka silmapiiril paistvate puurtornide tuled ning traalivad kalalaevad, kui meid äkki mereraadio teel välja kutsuti,» rääkis ekspeditsiooni sel etapil Bellingshauseni meeskonnas madrusena osalenud Postimehe ajakirjanik Jaano Martin Ots. Bellingshauseni kutsus sidesse Norra patrull-laev, mis tundis huvi ekspeditsioonilaeva kursi ja kavatsuste suhtes. Vahiülem vastas küsimustele ning patrull-laev hoiatas, et Bellingshausen hoiaks patrulli asukohast selgelt eemale, kuna piirkonnas toimuvad merealuse elektrikaabli ehitustööd.