Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto

Koroona tõttu läheb Fiskarsil paremini kui kunagi varem

20. sajandi alguses müüs Fiskars enim atrasid hoburakendile, tänaseks on kontsernil aga üle 20 erineva brändi.  FOTO: Toomas Huik

Koroonaviiruse pandeemia andis kasvus seisma jäänud Fiskarsile uue hingamise, sest selle puhkedes said inimesed päevaga suurteks aiapidajateks ja vajasid labidaid, rehasid, oksasaage, kirveid ja muid aiatööriistu. Praegu läheb Fiskarsil paremini kui kunagi varem.

Artikkel on kuulatav
digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Varem oli juba aastaid Fiskarsi probleem kasvu peatumine, mistõttu pidi endine tegevjuht Jaana Tuominen eelmise aasta aprillis ametist lahkuma ning ajutise juhina asendas teda finantsjuht Sari Pohjonen.

Uuest aastast asus Fiskarsi etteotsa Nathalie Ahlström, kes oli enne seda toidutootmiskontserni Fazer magusatootmisüksuse tegevjuht ja kontserni juhatuse liige. Fazeris oli ta aastast 2018, aga veel enne oli 1974. aastal sündinud Ahlströmil 20-aastane kogemus rahvusvahelistes ettevõtetes.

Tagasi üles
Back