Lihtsustatult öeldes kulub Cargosoniga kaubavedusid hallates kõike natuke vähem – vähem kütust, vähem paberit, vähem töötunde ja seda nii autojuhil, veokorraldajal kui ka logistikul. „Kujutage ette, kui te reisijana ei teaks, millise bussiga te kuhugi sõita saate või mis hinnaga teid sohver sõidutaks. Loomulikult võib igaüks endale isikliku bussi osta ja sõita kuhu tahes, kuid see ei ole jätkusuutlik,“ sõnab Cargosoni juht Aivo Kurik, kes lisab, et õnneks on reisijateveo osas palju tehtud ja see info on kõigile kergesti kättesaadav, välja arvatud ehk vaid mõned maakonnaliinid, kus kohati sõidavad bussid tühjalt, kuid ka selles saaks just mõni hea IT-lahendus paljuski aidata. Kaubaveo infovahetuses on aga veel palju arenguruumi. „See maailm on täna täis töökaid logistikuid, Exceli tabeleid, e-maile, telefonikõnesid, paberit ja nukraid autojuhte, kes ei saa korralikult palka, kuid kellele ei leita ka aega, et kodus olla.“
Lahendus on vaid paari kliki kaugusel
Cargoson.com tõi turule uue põlvkonna tarkvara, kus kõik kaubaveotellijad ja nende veofirmad saavad üksteisega onlines infot vahetada ning kaubaveo tellimuse saab saata just sellele partnerile, kes on antud suunal kõige efektiivsem. Kõigi osapoolte raamatupidamisprogrammid, veebipoed ja muu vajalik tarkvara on Cargosoni abil ühendatud.
„Veofirmadega on nagu inimestega – igaüks on veidi erinev ja igaühel on oma tugevused ja nõrkused. Meie eesmärk on panna veofirmade tugevad küljed välja paistma mitte ainult tema enda klientidele, vaid ka kõikidele teistele veotellijatele. See loob tellijatele võimaluse suhelda mitmete erinevate veofirmadega targa ja ühtlasi loodussäästliku valiku tegemise eesmärgil, ning me oleme veendunud, et eluterve konkurents välistab raiskamise ja toodab iseenesest efektiivsust,“ põhjendab Ülari Kalamees.