Skandinaavia meediaettevõte Alma Media omandas täna sada protsenti Baltimaade juhtiva tööportaali CV-Online osalusest.
CV-Online’i omanikud vahetusid
CV-Online’i juhatuse liikme Agu Vahuri sõnul on CV-Online’i jaoks tegemist väga positiivse arenguga.
«Kindlasti on see nii CV-Online’i kui ka meie klientide jaoks hea uudis. Alma Media alla kuulub mitmeid tööportaale Euroopas, sealhulgas Soome suurim tööportaal Monster.fi ja Tšehhi selge turuliider jobs.cz.
Ligipääs maailma suurima värbamisportaali Monster oskusteabele aitab CV-Online’il jätkuvalt tagada parim teenusekvaliteet nii tööandjatele kui ka tööotsijatele. Lisaks on meie jaoks see tehing kinnitus CV-Online’i kui ettevõtte kvaliteedile.
Praegustel Euroopa finantsturgude jaoks keerulistel aegadel ei osteta ettevõtteid uisapäisa ja fakt, et CV-Online on osutunud sobivaks investeeringuks, teeb meile suurt au.»
«CV-Online on suurepärane täiendus meie värbamisteenuste pakkumise vallas, koos Tšehhi ettevõtte LMC ja Soome Monster.fi’ga moodustavad värbamisteenused Alma Media’s suurima segmendi meie üksuses,» kommenteeris CV-Online’i ostu Alma Media internetimeedia üksuse juht Raimo Mäkilä.
Agu Vahuri sõnul on tehing CV-Online’i jaoks loogiline samm edasi – CV-Online on seni olnud riskikapitali omanduses, kuid organisatsioon on saavutanud piisava küpsuse, et olla strateegilise investorite huviorbiidis.
«Meie strateegiliseks investoriks on nüüdsest Euroopa börsifirma ja see tagab, et me suudame jätkuvalt olla turuliider nii teenuse kvaliteedi kui ärikäibe osas. Jätkame CV-Online’i kaubamärgi all ning sama ärimudeliga, mille toimimist hindavad meie kliendid kõrgelt.»
Alma Media on Skandinaavia meediaettevõte, mille tuntuimad tooted on Aamulehti, Iltalehti, Kauppalehti ja Etuovi.com. Eestis tegutsevatest ettevõtetest kuuluvad Alma Media gruppi veel BNS ja City24.