Rannarootsi kaubamärki kasutava Maag Lihatööstuse käive kasvas jaanuaris eelmise aasta jaanuariga võrreldes 31,1 protsenti, käibehüppest poole andis alles jaanuaris müügile tulnud tootesari EHE, mis sisaldab 100 protsenti liha.
Täislihast vorstid kasvatasid oluliselt lihatööstuse Maag käivet
«Värsked müügitulemused näitavad, et EHE-sarja oodati Eesti turul pikisilmi,» märkis lihatööstuse Maag juhatuse esimees Olle Horm. «Suutsime õigel ajal õige tootega turule tulla. Usun, et meie käive ei ole kasvanud mitte turu kasvamisest, pigem oleme oma turuosa mõne konkurendi arvelt kasvatama hakanud.»
Maag Lihatööstuse müügikäive kasvas jaanuaris mulluselt 1,06 miljonilt 1,39 miljoni euroni. «Jaanuari müük ületas prognoosi mitu korda. Pean tunnistama, et ma pole juba pikka aega ühest eksimusest nii palju rõõmu tundnud,» lausus Horm, viidates konkurendi süüdistustele, et Rannarootsi täislihast vorstid polegi 100 protsenti lihast.
Näiteks moodustasid EHE-sarja viinerid 55 protsenti kogu lihatööstuse Maag jaanuarikuisest viinerimüügist. «Ning seda hoolimata asjaolust, et päris lihast valmistatud tooted on teistest veidi kallimad,» ütles Horm.
Maag Lihatööstus hakkas jaanuaris esimese Eesti suurtootjana Rannarootsi kaubamärgi all tootma uut vorstitoodete sarja EHE, mille lihasisaldus on 100 protsenti. Kõik EHE tooted on lõhna- ja maitsetugevdaja (E621) vabad ega sisalda põhilisi toiduallergeene.