Päevatoimetaja:
Sander Silm

Megatehing USA meediamaastikul: AT&T teatas oma meediaharu ühendamisest Discovery'ga

Copy
AT&T logo New Yorgis.
AT&T logo New Yorgis. Foto: JUSTIN LANE/EPA

USA telekomihiid AT&T teatas esmaspäeval, et võtab 43 miljardi dollariga üle meediakontserni Discovery, millele kuuluvad elustiilikanalid nagu näiteks Food Network ja HGTV.

Ülevõtmise käigus luuakse uus meediakontsern, kuhu kuulub AT&T meediaharu WarnerMedia, mis hõlmab kanaleid nagu CNN, HBO, TNT ja TBS.

AT&T aktsionärid saavad uues firmas 71-protsendise osaluse, samas kui Discovery aktsionäridele jääb 29-protsendine osalus.

Meediakontsernid on viimastel aastatel silmitsi voogedastusplatvormide nagu Netflix ja Amazon Prime Video survega, mis sunnib neid oma positsiooni tugevdamiseks ühinema.

AT&T on sisenenud voogedastussektorisse läbi HBO Maxi, mis on Netflixi, Apple'i, Disney ja Comcasti platvormide konkurent. Discovery tuli sel aastal välja enda voogedastusteenusega Discovery Plus.

Tagasi üles