/nginx/o/2021/05/17/13785774t1h00c1.jpg)
USA telekomihiid AT&T teatas esmaspäeval, et võtab 43 miljardi dollariga üle meediakontserni Discovery, millele kuuluvad elustiilikanalid nagu näiteks Food Network ja HGTV.
USA telekomihiid AT&T teatas esmaspäeval, et võtab 43 miljardi dollariga üle meediakontserni Discovery, millele kuuluvad elustiilikanalid nagu näiteks Food Network ja HGTV.
Ülevõtmise käigus luuakse uus meediakontsern, kuhu kuulub AT&T meediaharu WarnerMedia, mis hõlmab kanaleid nagu CNN, HBO, TNT ja TBS.
AT&T aktsionärid saavad uues firmas 71-protsendise osaluse, samas kui Discovery aktsionäridele jääb 29-protsendine osalus.
Meediakontsernid on viimastel aastatel silmitsi voogedastusplatvormide nagu Netflix ja Amazon Prime Video survega, mis sunnib neid oma positsiooni tugevdamiseks ühinema.
AT&T on sisenenud voogedastussektorisse läbi HBO Maxi, mis on Netflixi, Apple'i, Disney ja Comcasti platvormide konkurent. Discovery tuli sel aastal välja enda voogedastusteenusega Discovery Plus.