Telia avas esmaspäeval koostöös Viljandi tehnoloogiaettevõttega Cleveron Tartu Lõunakeskuses esimese iseteenindusesinduse ja selle pilootprojektiga saab tutvuda augusti keskpaigani.
Telia avas koos Cleveroniga iseteenindusesinduse
Telia Eesti müügi- ja teenindusüksuse juhi Katre Liibergi sõnul on selliste esinduste eesmärk olla edaspidi kohal regioonides, kus Telial esindust pole, kuid kus on vaja kliente teenindada.
Iseteenindusesinduses on Cleveroni pakiautomaat, mille puutetundliku ekraani abil saab klient ühenduse Telia kõnekeskuse konsultandiga ning saab samas kauba eest tasuda ja oma soetatud asja kohe ka kätte.
Eeltäidetud pakirobotist saab kätte nii digibokse, ruutereid, SIM-kaarte kui ka telefone. Telia Lõunakeskuse esindus jätkab iseteenindusesinduse kõrval ka oma tavapärast tööd.