Maanteeamet sai sel aastal minevik. Nüüd on transpordiamet, mida on viis kuud juhtinud Eesti kõige kõrgema palgaga riigiametnik Kaido Padar. Ja nagu nimigi viitab, ei hõlma uus riigiasutus enam ainult maanteid, vaid ka liiklust vees ja õhus. Postimees kohtus aastate eest riikliku praamiliikluse käima pannud mehega ja uuris, kuidas suhtub ta RESi kärbetesse, millised plaanid on ühistranspordiga ning mis on valesti Eesti liikluses.
Tellijale
INTERVJUU ⟩ Transpordiameti juht: Eesti inimesed vajavad pakiautomaati, kiireid teid ja internetti (7)
Kaido Padar, olen kuulnud, et transpordiameti juhi kohale kandideerides eristusite tugevama ja ettevaatavama visiooniga. Millisena te näete transpordiameti rolli Eesti liiklusruumi edendajana?