GRAAFIK ⟩ Vaata, kuidas on inimeste meediatarbimine kümne aastaga muutunud

Tõnis Oja
, majandusajakirjanik
Copy
Kas nutitelefob peab olema pidevalt käepärast? Foto on illustratiivne.


Foto Arvo Meeks/Valgamaalane
Kas nutitelefob peab olema pidevalt käepärast? Foto on illustratiivne. Foto Arvo Meeks/Valgamaalane Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Inimesed kulutavad üha enam aega meediatarbimisele ning see trend jätkub ka täna. Ameerika Ühendriikides on inimeste keskmine meediale kulutatud aeg kasvanud kümne aastaga 20 protsendi võrra 666 minutini päevas. See teeb kokku peaaegu poole ööpäevast, täpsemalt 11,1 tundi.

Ehkki meediatarbimine on kasvanud, on see toimunud peamiselt mobiiltelefoni kasutamise arvelt. Kõikide teiste kanalite kasutamine on kahanenud, aga mobiiltelefonide kasutamine on kasvanud kümne aastaga 460 protsenti. Kui kümme aastat tagasi vaatas keskmine ameeriklane oma mobiiltelefoni 45 minutit päevas, siis nüüd tervelt 252 minutit ehk neli tundi ja 12 minutit.

Uuringute kohaselt vaatab keskmine ameeriklane oma nutitelefoni 58 korda päevas. 2019. aastal ütles peaaegu kolmandik ameeriklasi, et on veebis peaaegu kogu aeg ning nende arv kasvab pidevalt ning kõikides vanusegruppides, kirjutab uudisteportaal Vox.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles