Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Algas Reeboki müügi oksjon, Adidase tüli Hiinaga võib panna põntsu Aasia firmade huvile

Copy
Adidase ja Reeboki soodusmüügi pood Bremenis.
Adidase ja Reeboki soodusmüügi pood Bremenis. Foto: Oliver Baumgart via www.imago-images.de/imago images/foto2press

Sporditarvete tootja Adidas käivitas oma Reeboki kaubamärgi müügi oksjoni, mida võib mõjutada poliitiline tüli võimaliku sunnitöö üle Hiinas Xinjiangi piirkonnas, ütles kolm allikat Reutersile.

Adidas ostis 2006. aastal USA spordiriiete tootja Reeboki 3,8 miljardi dollari eest lootuses, et see aitaks neil paremini konkureerida vara rivaali Nike’iga. Paraku näitas bränd kesiseid tulemusi, mis on Adidase aktsionäridelt toonud korduvaid üleskutseid kaubamärk maha müüa. Reeboki eeldatav müügihind on langenud umbes 1,2 miljardi dollarini ehk ühe miljardi euroni.

Adidas palus huvilistel esitada esimese ringi pakkumisi järgmise nädala jooksul. Arvatatavad huvilised on näiteks Hiina Anta Sports ja Li Ning, Korea Fila ning USA-s asuv Wolverine, ütlesid olukorraga kursis olevad allikad. Tõenäoliselt liituvad oksjoniga ka finantsinvestorid, sealhulgas TPG, Sycamore, Cerberus ja Apollo, keda peibutab Reeboki potentsiaal.

Tagasi üles