/nginx/o/2009/01/22/121060t1h0dd3.jpg)
Infotelefon 1188 muutis uuest aastast kõne hinda ja küsib nüüd sekundipõhise tasustamise asemel iga helistamise eest 15 krooni.
Infotelefon 1188 muutis uuest aastast kõne hinda ja küsib nüüd sekundipõhise tasustamise asemel iga helistamise eest 15 krooni.
Konkurentide arvates loobuti senisest sekundipõhisest hinnast suurema tulu saamiseks, kirjutab Õhtuleht.
Teabeliin 1188 juhataja Karl-Eric Schneider põhjendab aga hinnamuutust sellega, et nüüd ei pea klient enam sekundeid lugema ja seetõttu asjatult närveerima.
«Tänu sellele on kliendil aega küsida ja teenindajal mahti ka põhjalikum vastus otsida. Klientide pealt me sellega lisa ei teeni, sest keskmine kõne pikkus jääb nagunii minuti kanti,» kinnitas Schneider.
Ekspress Hotline'i Lõuna regiooni direktor Kalev Ints väitis aga, et 15-kroonine kõne on siiski pigem kliendile kahjulik, sest teabetelefonile tehtava kõne keskmine pikkus on ainult 45-50 sekundit.