Rõivamüüja Apranga käive kukkus 44 protsenti

BNS
Copy
Apranga müüb lisaks omatoodangule Mango tooteid.
Apranga müüb lisaks omatoodangule Mango tooteid. Foto: Ian West/PA

Leedu rõivamüüja Apranga käive kukkus koroonapiirangute tõttu aasta esimeses kvartalis 44,3 protsenti 25,5 miljonile eurole. Eestis kahanes jaemüük samal ajal 24,4 protsenti.

Lätis langes Apranga jaemüük esimese kolme kuuga 66,2 protsenti ja Leedus 40,8 protsenti. Märtsis tõusis kontserni jaemüük möödunud aasta sama kuuga võrreldes 23,2 protsenti 10,6 miljoni euroni.

COVID-19 leviku tõttu suleti Apranga kontserni poed Leedus lõppenud aasta 16. detsembril ning avati osaliselt selle aasta 15. veebruaril. Lätis on poed olnud suletud eelmise aasta 19. detsembrist ning Eestis käesoleva aasta 11. märtsist.

Grupi teatel on sulgemistel olnud ettevõtte käibele märkimisväärne mõju. Apranga juhtkonna hinnangul on kaupluste sulgemise tõttu jäänud saamata ligi 30 miljonit eurot käivet ning 9 miljonit eurot brutokasumit.

Grupi kolme kuu kulumieelne ärikasum (EBITDA) kahanes võrreldes 2020. aasta sama ajaga 2,8 miljonilt eurolt 2,1 miljonile eurole.

Ettevõtte 2021. aasta esimese kvartali konsolideeritud maksueelne kahjum oli 3 miljonit eurot. Eelmise aasta samal perioodil oli kahjum 2,2 miljonit eurot.

Apranga müüb lisaks omatoodangule ka Zara, Emporio Armani, Burberry, Hugo Bossi, Aldo, Armani Jeansi, Bershka, Karen Milleni, Mango, Marella, Massimo Dutti, Nude'i, Promodi, Pull&Beari ja Stradivariuse tooteid.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles