GRAAFIK ⟩ Kantar Emor: poodide sulgemine kasvatas internetiostjate osakaalu hüppeliselt

PM Majandus
Copy
Omniva pakid pakiautomaati. Pildil Kuller pakiga.
Omniva pakid pakiautomaati. Pildil Kuller pakiga. Foto: Eero Vabamägi / Postimees

Kui märtsi algul moodustas e-ostjate osakaal kogu kaubagrupi ostjatest enam kui poole viies kaubagrupis, siis aprillis ületab see 50 protsendi piiri juba üheksas kaubagrupis, selgub Kantar Emori värskest e-kaubanduse trendiuuringust.

Viimase kuu jooksul on veebipoodidest ostjaid enam kui tavapoodidest ostjaid raamatute, elektroonika, riiete, sisustuskaupade, jalatsite, kodutehnika, spordikaupade, kosmeetika ning parfümeeria kategoorias.

Kantar Emori uuringueksperdi Kersten Jõgi sõnul oli märtsis kehtestatud piirangute mõjust tulenevalt ette oodata, et e-kaubandus kasvab. «Kui märtsikuine küsitlus toimus alles piirangute kehtestamise alguses, mil oli näha väikest kasvu e-ostjate osakaaludes, siis nagu arvata oli, tõi kaupluste sulgemine kaasa hüppelise kasvu aprillis pea kõigis kaubagruppides,» kommenteeris Jõgi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles