Rekorddividendist võidaksid eelkõige Kuweidi riigifond, kellel on autofirmas ligi 7protsendine osalus, samuti Hiina miljardär ja Geely omanik Li Shufu. 20% aktsionäridest moodustavad jaeinvestorid.
Daimleri aktsia on viimase 12 kuuga kerkinud ligi 173 protsenti ja kaupleb 73 euro tasemel.
Ka Eestis ei tule selliseid näiteid kaugelt otsida
Eesti meedia on pikalt kirjutanud, kuidas kroonaabi said firmad, kelle puhul on väga raske leida jälgi, et koroonakriis neid kuidagi tabas. Ka riigikontroll on Eesti koroonarahade jagamist teravalt kritiseerinud. Negatiivseks näiteks on korduvalt toodud nn MESi toetusi, kus raha voolas üsna vabalt firmadesse, millel polnud suurt seost ei maaelu ega ka koroonahädaga. Nii sai miljonite eurode jagu toetust suurärimees Vjatšeslav Leedo ja tema ettevõtted,
Ka Kredexi jagatud rahad tekitavad hulga küsimusi, näiteks on saanud kahes jaos soodsatel tingimustel niinimetatud koroonalaenu Ladina-Ameerikas kiirlaenuäri ajav Fiizy OÜ kokku 2 miljoni euro jagu, mis on seotud reformierakonna poliitiku Märt Vooglaiuga.
Ametisolev valitsus otsustas, et enam ei vaja Kredexi suurlaenud valitsuse otsust vaid seda teeb Kredex ise.