T, 21.03.2023

GRAAFIK ⟩ Uuring: ettevõtete tavaesinduste ja veebikeskkondade teeninduse hinnangutes on suured käärid

PM Majandus
Uuring: ettevõtete tavaesinduste ja veebikeskkondade teeninduse hinnangutes on suured käärid
Facebook Messenger LinkedIn Twitter
Comments
Internetipank.
Internetipank. Foto: Laura Oks.

Tänavu kaardistatud veebikeskkondade teeninduskogemuse edetabelis on esikohal LHV internetipank, selgub Katar Emori NPS Benchmarki soovitusindeksi uuringust. Esikolmikusse mahtusid veel Swedbanki internetipank ning Smartpost Itella iseteeninduskeskkond.

Sarnast veebikeskkondade teeninduskogemust kaardistati sellel aastal esimest korda ning viies valdkonnas: internetipangad, apteekide e-poed ja e-apteegid, pakiveoteenuste veebikanalid ja iseteeninduskeskkonnad, telekommunikatsiooni iseteeninduskeskkonnad ja e-poed ning toiduaine- ja esmatarbekaupluste e-poed.

Kantar Emori uuringueksperdi Kaisa Esko sõnul on väga huvitav näha, kuidas ettevõtete üldine soovitusskoor ning hinnangud nende veebikanalitele erinevad. Mitmes kaardistatud valdkonnas ilmnevad suured käärid brändi tavapoe või esinduse ning veebikeskkondade hinnangutes.

Märksõnad
Tagasi üles