:format(webp)/nginx/o/2021/04/11/13723584t1h99c7.jpg)
Ade Merilai sattus Nestlésse kaheksa aastat tagasi. «Kandideerisin avaliku konkursi alusel,» rääkis Merilai. Toona otsiti juhti Nestlé Eesti harule. Praegu juhib naine terve Baltikumi äri ning seekord tegi kontsern talle ise pakkumise. «Ootamatult,» tunnistas Merilai.
Maailma suurimal toiduainekontsernil on siin eelkõige müük ja turundus: nii tootmine kui ka teadus- ja arendustegevus toimuvad mujal. Baltikum on kontserni mahte arvestades väike turg, seepärast siia seni ühtegi nii-öelda oma toodet loodud pole. «Põhjus, miks me Baltikumis oleme, on lihtne: Nestlé tahab olla kohaliku tarbija juures ja tema jaoks oluline,» rääkis Merilai.