Päevatoimetaja:
Sander Silm

H&M plaanib sel aastal avada Eestis esimese COS brändi poe

Copy
H&M logo.
H&M logo. Foto: R4924_italyphotopress via www.imago-images.de/imago images/Italy Photo Press

Rootsi moerõivaste gigant Hennes & Mauritz plaanib sel aastal avada minimalistliku ja tavapärasest mõnevõrra kallima brändi COS poed kolmel uuel turul, sealhulgas Eestis.

Lisaks Eestile sisenetakse COS brändiga Kreeka ja Filipiinide turule, kirjutatakse ettevõte 2020. aasta majandusaruandes.

H&M Eesti üksuse käive langes eelmisel finantsaastal 13 protsenti, 353 miljoni Rootsi kroonini (34,2 miljoni euroni) võrrelduna üle-eelmise aasta 406 miljoni krooniga (39,4 miljoni euroga).

H&Mil oli Eestis möödunud aastal 13 poodi. Töötajate arv kahanes 12 protsenti, 217 töötajani võrrelduna 247 töötajaga 2019. Aastal. Mõlemal aastal töötas Eesti üksuses kuus meessoost töötajat.

Märksõnad

Tagasi üles