Rootsi moerõivaste gigant Hennes & Mauritz plaanib sel aastal avada minimalistliku ja tavapärasest mõnevõrra kallima brändi COS poed kolmel uuel turul, sealhulgas Eestis.
H&M plaanib sel aastal avada Eestis esimese COS brändi poe
Lisaks Eestile sisenetakse COS brändiga Kreeka ja Filipiinide turule, kirjutatakse ettevõte 2020. aasta majandusaruandes.
H&M Eesti üksuse käive langes eelmisel finantsaastal 13 protsenti, 353 miljoni Rootsi kroonini (34,2 miljoni euroni) võrrelduna üle-eelmise aasta 406 miljoni krooniga (39,4 miljoni euroga).
H&Mil oli Eestis möödunud aastal 13 poodi. Töötajate arv kahanes 12 protsenti, 217 töötajani võrrelduna 247 töötajaga 2019. Aastal. Mõlemal aastal töötas Eesti üksuses kuus meessoost töötajat.