Eesti Post: postiteenused peavad olema 24/7 kättesaadavad

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Postkastid.
Postkastid. Foto: Arvet Mägi / Virumaa Teataja

Peagi Eesti Posti juhatuse esimehe kohale asuv Aavo Kärmas ütles, et posti- ja logistikaettevõte säilitab ka edaspidi oma rolli sõnumite edastajana ja tahab olla selleks kättesaadav seitsmel päeval nädalas ja 24 tundi päevas.


«Kahe-kolme aasta pärast peab saama kirju saata ilma arvuti juurest lahkumata igast maailma otsast ja inimene ei ole enam postkontoriga seotud,» rääkis Kärmas. Ta lisas, et postiettevõte säilitab oma rolli sõnumite edastajana, ainult edastamise viisid muutuvad.

Praegu osutavad postkontorid linnades 7 teenuseliiki ja maal kõigest 3. Traditsiooniliste postiteenuste osa on kogu aeg kahanenud ja asemele on tulnud e-teenused ning pakke edastab nüüd Post24 pakiautomaatide vahendusel.

Kirjade saatmine postkontorite kaudu vähenes eelmisel aastal ligi 11 protsenti, pensionide kanne 15 ja perioodika kojukanne 3 protsenti, pakkide saatmine jäi samaks. Kõige enam ehk neli korda kasvas E-arvete edastamine ja ligi 11 protsenti reklaamiteenuse osutamine, mis näitab selgelt, kuhu postiteenuste turg arenemas on.

Aja märk on seegi, et postiteenus on tulnud inimestele lähemale: 48 postkontorit paikneb nüüd kaubanduskeskustes ja 57 erinevate koostööpartnerite juures.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles