Eesti lasteriiete tootja Breden Kids sihiks pole mitte ükssarvik, vaid sinilind

Marek Strandberg
, tehnoloogiatoimetaja
Copy
EY aasta ettevõtja nominent Merle Leemet. Breden Kids OÜ.
EY aasta ettevõtja nominent Merle Leemet. Breden Kids OÜ. Foto: Tairo Lutter / Postimees

Läbi põletakse kõikvõimalikul moel. Ettevõtlus võib toimida hea teraapiana ning Merle Leemet on ilmselt seda ka kogenud. Ametnikutööst ja sellega eonduvast kosuma läks Merle ettevõtlusse.

Öeldakse, et inimesed otsivad väljakutseid. Kes neid ikka välja kutsub – ühel hetkel hakkavad asjad paika minema, ümbrus toetab ja siis peab inimene ise olema nii tundlik ning tähelepanelik, et kaardid kõik õiges järjekorras paika jookseksid.

See võiks olla lühidalt tänavy ka EY Aasta Ettevõtja konkursil viie finalisti sekka jõudnud Merle Leemeti tee oma praeguse ettevõtte juurde, mille esialgseks nimeks oli Sinilind – Bluebird. See oli algselt müügikanal Facebookis, sest Merle valis

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles