Eesti Posti 15 suuremas postkontoris on kasutusel QR-koodil põhinevad järjekorramasinad, mis aitab kliendil vältida kokkupuudet avalike pindadega. Ettevõte soovitab praegusel koroonaviiruse leviku perioodil seda võimalust kasutada.
Eesti Post soovitab kasutada QR-koodil põhinevad järjekorramasinaid (1)
Süsteemi abil saab klient võtta järjekorranumbri oma mobiiltelefoni ekraanile, piisab telefoniga QR-koodi skaneerimisest ja järjekorranumber ilmub telefoniekraanile, teatas Omniva pressiesindaja.
«Selleks, et viiruse levikule piir panna, peame kõik vähendama kontakte nii palju kui võimalik. Seetõttu tuleks ka postiasutuse külastus ette võtta vaid äärmisel vajadusel,» sõnas Omniva postiasutuste võrgu juht Eve Vuks. «Kui see on siiski hädavajalik, siis palume klientidel hoida distantsi, kanda maski ning võtta võimalusel järjekorranumber kontaktivabalt oma mobiili. Nii ei pea ootama füüsilises järjekorras.»
QR-koodil põhinev järjekorralahendus on kasutusel 15 postkontoris, millest kümme on Tallinnas, neli Tartus ja üks Rakveres.