Soome Rauma laevatehase enam kui sajal töötajal on tuvastatud koroonaviirusega nakatumine, mistõttu võib maikuuks ehitatava aluse üleandmine edasi lükkuda, märkis ettevõtte tegevjuht Jyrki Heinimaa.
Koroonapuhang halvas Tallinki uut laeva ehitava Soome tehase
Nädalavahetusel puhastatakse ja desinfitseeritakse laevatehase dokiala ning töö võib parimal juhul jätkuda esmaspäeval, kirjutab Yle.
Neljapäevaks tuvastati koroonaviirus veel 52 Rauma laevatehase töötajal, mis tõstis nakatunu arvu 106-ni.
Neljapäeval tehti enam kui 350 testi ning töötajate testimist jätkati ka reedel, kuid nende testide tulemused polnud eile pärastlõunaks veel saabunud.
Tööseisaku tõttu võib edasi lükkuda Wasaline'i parvlaeva Aurora Botnia üleandmine, mis plaanide kohaselt peaks toimuma maikuu alguses.
Valmides Vaasa linna ja Rootsi Umeå vahelist liini teenindava aluse ehitus võib seiskuda täielikult, kui koroonaviiruse olukord Rauma laevatehases peaks halvemaks muutuma, ütles tegevjuht Jyrki Heinimaa.
Rauma laevatehases ehitatakse ka Tallinki uut, umbes 250 miljonit eurot maksvat süstiklaeva MyStar, mis veeskatakse plaanide kohaselt suvel. Peamise kütusena veeldatud maagaasi (LNG) kasutava aluse valmimine ja üleandmine laevafirma kasutusse peaks plaanide kohaselt toimuma järgmise aasta jaanuaris.
Seejärel peaks MyStar, mis Tallinki teatel on kontserni kõige keskkonnasõbralikum laev, teenindama Tallinna–Helsingi liini.
MyStari tehnilised näitajad
Pikkus: 212 meetrit
Laius: 30,6 meetrit
Kiirus: 27 sõlme
Kogumahutavus: GT 50 000
Reisijaid: 2800
Neli autotekki mahutavad kuni 750 sõidukit