Adidas otsustas Reebokist loobuda; müüa tuleb seda aga ostuhinnast kordades odavamalt (2)

Kaja Koovit
, majandusportaali toimetaja
Copy
Adidase juhatuse esimees Kasper Rørsted.
Adidase juhatuse esimees Kasper Rørsted. Foto: Scanpix/ REUTERS

Saksamaa spordirõivaste tootja Adidas teatas, et loobub Reeboki brändist, mille ostu on ettevõte varem tuliselt kaitsnud. Müüa tuleb aga ettevõtet tõenäoliselt mitu korda ostuhinnast odavamalt. 

Adidas ostis Reeboki enne eelmist finantskriisi, 2006. aastal 3,8 miljardi dollari eest, mis tänases vääringus oleks ligi viis miljardit dollarit, et Nikega paremini  konkureerida. Paraku viimastel aastatel on bränd kesiseid tulemusi näidanud.

Mullu detsembris teatas Adidas, kaalub Reeboki brändi müüki ning lubas lõpliku otsuse langetada selle aasta 10. märtsiks, mil esitletakse ettevõtte järgneva viie aasta strateegiat. Nüüd andis ettevõte teada, et on alustanud Reebokist loobumise ettevalmistusi ning keskendub oma põhibrändile.

Kommentaarid (2)
Copy
Tagasi üles