Tänavune tõeliselt lumine talv on suurendanud talvehooaja kaupade müügimahte. Ostjate nõudlus talvekaupade, näiteks suuskade ja uiskude järele on suurenenud pea 60 protsenti.
Aasta tagasi olid hinnas sukeldumismaskid, tänavu nõutakse lumelabidaid
Internetikaubamaja Kaup24 klienditeeninduse juhi Berit Baluta sõnul näitavad nende müüginumbrid, et inimesed ei tegele mitte ainult lume koristamisega, vaid naudivad ka õues aja veetmist, hobisid ja kalapüüki.
Võrreldes 2019. aasta jaanuari müügiga on tänavu jaanuaris lumelabidate müük kasvanud rohkem kui kaks korda, samuti on rohkem kallimaid oste, nagu bensiiniga lumepuhurid, mida kasutatakse peamiselt suuremate alade lumest puhastamiseks. Kalapüügivahendite müük on kasvanud üle kahe korra.
Baluta sõnul on kiiret kasvu mõjutanud erinevad tegurid. «Esiteks oleme viimastel kuudel kogenud kiiret e-kaubanduse buumi, mille tulemusel on muutunud klientide harjumused ja eelistatakse üha enam teha oma igapäevaseid oste veebist. Teiseks on tänavune ideaalne talveilm võimaldanud inimestel nautida talvised tegemisi. Eelmise aasta jaanuaris oli ilm talve kohta ebatavaliselt soe ja siis täheldasime, et inimesed ostsid pigem soojamaareisidega seotud tooteid,» rääkis Baluta.